User Submitted Post - Vlasové hnojivo

Husté složení, hustý výsledek



User Submitted Post

Dobrý den, chci se zeptat je možné po dvouměsíčním užívání vlasového hnojiva přibírat na váze? Když jsem začala tablety brat tak jsem měla 67 a po tvou měsících jsem přibrala na 74 nikdy se mi to nestalo a jim pořád stejně . Děkuji.

Vlasové hnojivo: Dobrý den, toto je značně nepravděpodobné, Vlasové hnojivo neobsahuje žádné složky, které by mohly přibírání na váze způsobit. Ani dlouhodobě užívající zákazníci tento problém nezaznamenávají. S ohledem na to, že posun hmotnosti je poměrně výrazný a pokud opravdu je možné vyloučit změnu ve způsobu stravování či množství pohybové aktivity, doporučili bychom návštěvu lékaře, protože prudký nárůst hmotnosti může mít například hormonální či jinou příčinu, kterou by rozhodně bylo vhodné prověřit.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *